НОВИНИ..... ЕЛИТНО..... ТЕХНОЛОГИИ.....
Top

Сандвичите и пицата отслабват паметта

август 31, 2009

Изследователи от Оксфордския университет доказаха, че храните от типа “фаст-фуд” са вредни за мозъка, съобщава френският ежедневник „Le Post” в електронното си издание. След като са хранили гризачи с пица, хамбургери и дюнери, групата от изследователи от престижния университет са достигнали до заключението, че животните, използвани в изследването губят бързо интелектуалните си способности и краткосрочната памет, за разлика от онези, които се хранят нормално.

Девет дни след началото на експеримента лабораторните животни, които са били хранени с “фаст-фуд” са започнали да проявяват и физиологични проблеми. Андрю Мъри, един от авторите на изследването, казва, че заради богатството на мазнини храните “фаст-фуд” не увеличават само големината на стомаха, но и увреждат мозъка. “В Европа употребата на мазни храни създава здравословни проблеми с пряко отражение върху функциите на мозъка, като развитието на диабет, напълняването и сърдечните болести. Надяваме се това изследване да убеди хората, че с ограничаването на този вид храни цялостно ще се подобри здравословното им състояние и най-вече интелектуалните им способности”, посочва още Мъри.

Според последни изследвания, в Европа всяко пето дете страда от затлъстяване.
Източник: ДНЕС ПЛЮС

http://www.elitno.com/wordpress/wp-content/plugins/sociofluid/images/myspace_48.png http://www.elitno.com/wordpress/wp-content/plugins/sociofluid/images/facebook_48.png http://www.elitno.com/wordpress/wp-content/plugins/sociofluid/images/twitter_48.png


Коментари

Ще коментираш ли?





Bottom